Τρίτη 13 Δεκεμβρίου 2011

Με Καφέ και με Τσιγάρο

ΑΕΜάρες Καλησπέρααα!!! Άργησα στο ραντεβού μας αδέλφια, αλλά χτες ήταν ιδιαίτερη ημέρα. Γιόρταζε μαζί με το Μεσολόγγι κι ο γιος μου κι ένα ποτηράκι παραπάνω μ' έβγαλε από το πρόγραμμά μου! Χρόνια Πολλά στον Σπύρο τον Τσάμη και σε όλους τους Σπύρους και τις Σπυριδούλες. Έστω όμως και καθυστερημένα, είμαι εδώ για πούμε τα ...δικά μας! Η Κυρία είχε ρεπό χθες και οι ...αποκάτω βρήκαν ευκαιρία να μας ...κλέψουν μέτρα! Πιστέψτε με όμως είναι προσωρινή η βαθμολογία του ομίλου μας. Λεπτομέρειες παρακάτω. Η ομάδα εκμεταλλεύτηκε το ρεπό της και πήγε ...Παναιτωλικό. Υπήρχε βέβαια πρόσθετος λόγος, αφού τα πιτσιρίκια της ΑΕΜ, έδωσαν πριν τον αγώνα Παναιτωλικός-ΟΦΗ αγώνα επίδειξης με τους νεαρούς της αγρινιώτικης ομάδας.
***Η 6η αγωνιστική μπορούμε να πούμε ότι είχε σχετικά καλά για την ΑΕΜ αποτελέσματα. Πιο καλό αποτέλεσμα ήταν το "χ" της Φιλοθέης με τον Εθνικό. Λιγότερο καλό ήταν η νίκη της Κασσιώπης επί του Ολύμπου. Παρόλο που είναι ακόμη νωρίς, ουσιαστικά παγιώνεται μια κατάσταση στις πρώτες, αλλά και στις τελευταίες, θέσεις. Η εικόνα στην βαθμολογία δεν ανταποκρίνεται στην πραγματικότητα. Φιλιππιάδα, Θεσπρωτός, Φιλοθέη, Αμφίλοχος, Ομόνοια, Όλυμπος και Πίνδος δεν έχουν κάνει ρεπό, άρα όταν το κάνουν, θα μείνουν βαθμό ή βαθμούς πίσω από τις άλλες ομάδες που έκαναν το ρεπό τους. Το ότι Πρέβεζα και Α. Ο. Τρίκαλα δεν κατεβαίνουν στο Πρωτάθλημα, έχει δώσει βαθμούς σε κάποιες ομάδες.
***Η Φιλιππιάδα έχει -6, αν βάλουμε και την ουσιαστικά κερδισμένη ένσταση της ΑΕΜ -9 και ακόμα δεν έχει κάνει το ρεπό της. Το Νυδρί έχει -3, ο Α. Σ. Τρίκαλα έχει -6, ο Θεσπρωτός -6 και δεν έχει κάνει ρεπό, η Φιλοθέη -3 και δεν έχει κάνει ρεπό. Για να μην σας κουράζω η καθαρή βαθμολογία(δηλαδή από τα διεξαχθέντα παιχνίδια) έχει ως εξής: Κασσιώπη 11, ΑΕΜ 10[με τους τρεις της ένστασης πάει 13], Νυδρί 9, Αμφίλοχος 8, Όλυμπος 7, Φιλοθέη 7, Φιλιππιάδα 7[-3 από την ένσταση], Θεσπρωτός 4, Α. Σ. Τρίκαλα 4, Πίνδος 3, Ομόνοια 1, Πρέβεζα 0, Α. Ο. Τρίκαλα 0. Βλέπετε τι βγαίνει στα ...αποκαλυπτήρια;
***Επίσης υπάρχει και η άλλη εκδοχή. Δείτε πως θα ήταν η βαθμολογία, αν προσθέταμε σε όλες τις ομάδες τους αντίστοιχους βαθμούς από τους αγώνες των ομάδων που δεν κατεβαίνουν στο Πρωτάθλημα: Κασσιώπη 17, ΑΕΜ 16(19), Νυδρί 15, Αμφίλοχος 14, Όλυμπος 13, Φιλοθέη 13, Φιλιππιάδα 13(10), Α. Σ. Τρίκαλα 10, Θεσπρωτός 10, Πίνδος 9, Ομόνοια 7, Πρέβεζα 0, Τρίκαλα 0. Διαλέξτε και πάρτε! Πάντως εγώ με το φτωχό μου μυαλουδάκι, έβγαλα τα συμπεράσματά μου και έχω ανέβει ψυχολογικά, σ' ότι αφορά βεβαίως την ΑΕΜ, γιατί με την κρίση που υπάρχει, μόνο η ΑΕΜ και ο "Χαρ. Τρικούπης" μ' ανεβάζουν! Είπα Χαρ. Τρικούπης και ένοιωσα υπερηφάνεια! Απ' ότι έμαθα ούτε η διαιτησία δεν τον σταματά! Διαιτητικά όργια μου καταγγέλθηκαν! Είπα κι εγώ πως κέρδισε ...μόνο με 10 πόντους διαφορά την 2η ρης βαθμολογίας!!!
***Φυσικά δεν μπορώ να υπολογίσω ακριβώς τι θα προκύψει, όταν όλες οι ομάδες κάνουν το ρεπό τους. Σίγουρα όμως κάποιες θα μείνουν λίγο ή πολύ πίσω. Στην εξάδα των πρωτοπόρων(με την μία ή την άλλη βαθμολογία) η έκπληξη είναι ο Αμφίλοχος. Με τις νίκες που έκανε με Φιλιππιάδα και Θεσπρωτό, πήρε τα πάνω του. Αν δεν έφερνε την ισοπαλία με την Πέτρα, τώρα θα ήταν πολύ καλύτερα. Είπαμε όμως, ότι το Πρωτάθλημα κρύβει εκπλήξεις, αφού όλα τα παιχνίδια είναι ντέρμπι. Καλό θα είναι λοιπόν οι Κανονιέρηδες να μην υποτιμήσουν καμία ομάδα, γιατί μπορεί να πέσουμε θύμα έκπληξης εκεί που δεν το περιμένουμε.
***Με τα μέχρι σήμερα δεδομένα, η ΑΕΜ και η Κασσιώπη έχουν το πάνω χέρι. Αρκετά καλό πρόσωπο έχουν δείξει το Νυδρί και η Φιλοθέη, ενώ τα είπαμε για τον Αμφίλοχο. Απογοητεύουν Α. Σ. Τρίκαλα, Όλυμπος, Θεσπρωτός και Φιλιππιάδα. Αδύναμοι κρίκοι υπάρχουν πλέον δύο και είναι η Ομόνοια και η Πίνδος. Η Κυριακή που μας έρχεται περιλαμβάνει πολλά κρας-τεστ, αφού εκτός από την Κασσιώπη και το Νυδρί, όλοι οι άλλοι παίζουμε ντέρμπι! Θα είναι μια καλή προοπτική να πάρει η ΑΕΜ τους τρεις βαθμούς και να παραμείνει ψηλά. Σε διαφορετική περίπτωση θα κάνουμε άλλους υπολογισμούς...
***Την Κυριακή ήμουν καλεσμένος στην αθλητική εκπομπή του ραδιοφωνικού σταθμού Μεσολογγίου, αφού δεν υπήρχε αεμική δραστηριότητα και μου την έπεσαν άγρια ορισμένοι πουθενάδες, ανώνυμα φυσικά και ήθελαν να παραστήσουν τους ...ΑΕΜάρες! Αλλά όπως ξέρετε αδέλφια, δεν μασάω από προβοκάτσιες! Έχω την ιστορία μου και δεν υπάρχει κανένας που μπορεί να την κηλιδώσει! Όμως μου έδωσαν την ευκαιρία να πω ορισμένες αλήθειες, που διαφορετικά δεν θα έβγαιναν ποτέ! Δυστυχώς δεν υπήρχε πολύς χρόνος στην εκπομπή και δεν πρόλαβα να πω πολλά... Μου έδωσαν όμως την αφορμή να ξεκινήσω να βγάζω άπλυτα στη φόρα! Έτσι και τ' απλώσω θα κλάψουνε μανούλες! Τότε θα δείτε πόσοι απ' αυτούς θα ξαναμιλήσουν για ΑΕΜ!
***Σήμερα όμως δεν έχω όρεξη για παρελθοντολογίες. Θα μιλήσω για το Μέλλον! Η ΑΕΜ αδέλφια έχει στα σκαριά δύο τρανταχτές μεταγραφές! Η μία είναι σχεδόν τελειωμένη και η άλλη γίνεται μεγάλη προσπάθεια για να κλείσει. Αυτές οι δύο μεταγραφές θα κάνουν την ΑΕΜ πανίσχυρη. Δυστυχώς, ενώ μου είπαν να μην ανακοινώσω τίποτα, κάποιο λαμόγιο από "μέσα", έδωσε στη δημοσιότητα ονόματα! Πάντως επειδή έχω να μιλήσω με την Διοίκηση από το Σάββατο και δεν μου έχει ανακοινωθεί κάποια εξέλιξη, ούτε σήμερα θα σας πω λεπτομέρειες. Πρόεδρε τι γίνεται; Εμείς να μην δημοσιεύουμε τίποτα και κάποιοι άλλοι να το έχουν σαν αποκλειστικό;
***Δεν χρειάζεται αδέλφια να σας πω, ότι στην ομάδα υπάρχει μεγάλη αισιοδοξία, εντός και εκτός αγωνιστικού χώρου. Το ρεπό της Κυριακής έδωσε την ευκαιρία στον Καρύμπα ν' αποθεραπευτεί από ένα μικρό πρόβλημα που είχε. Έτσι αναμένεται να είναι στην βασική ενδεκάδα του αγώνα με τα Τρίκαλα την Κυριακή. Φυσικά περιμένω ότι όλοι θα δώσετε βροντερό παρόν, δυναμικά αλλά και κόσμια, να βουλώσουμε τα στόματα όσων κακολογούν τους φιλάθλους μας και να είμαστε όλοι ο 12ος παίχτης για την ομάδα!

Αυτά για σήμερα ΑΕΜάρες! Θα τα ξαναπούμε την Κυριακή στο γήπεδο και την Δευτέρα από τούτη εδώ την στήλη. Μην ξεχνάτε τις Κυριακές 3.30 μ3 5.30 ν' ακούτε την αθλητική εκπομπή του ραδιοφωνικού σταθμού Μεσολογγίου, αξίζει! Να είστε όλοι καλά και κοντά στην ομαδάρα μας! Μιχάλης Κιτσινέλης